Veel gestelde vragen (FAQ)
Waarom levert Gastechniek24 alleen aan zakelijke afnemers?
Omdat voor het werken met veel van onze producten kennis van gassystemen en de regelgeving van belang is, hebben wij ervoor gekozen alleen aan de professionele afnemer onze producten te leveren. Deze professionele afnemer dient kennis te hebben van de producten en de systemen waarmee gewerkt wordt.
Hoe kan ik betalen bij Gastechniek24?
Er zijn de volgende mogelijkheden voor de betaling:
- vooraf betalen, veilig en snel via IDEAL
- vooraf betalen via een creditcard
- vooraf betalen door een overmaking te doen nadat de bestelling is geplaatst. De goederen worden verzonden nadat de betaling door ons ontvangen is.
- vooraf betalen via SofortBanking/DIRECTebanking
- achteraf betalen, binnen 14 dagen na levering. Dit is alleen mogelijk na akkoord van onze afdeling verkoop. Neem daarvoor contact met ons op.
Welke levertijden zijn er als producten niet op voorraad zijn?
Op onze website staat per product aangegeven of het uit voorraad leverbaar is, of dat er een levertijd van toepassing is.
De levertijden die er staan zijn ter indicatie. Wil je vooraf meer weten over de levertijden, neem dan contact met ons op.
Als je een product bestelt met een levertijd, dan zullen we je kort na het ontvangst van je bestelling informeren over de exacte levertijd.
Zijn er bijkomende kosten?
We brengen verzend- en/of verpakkingskosten in rekening bij kleine orders. Dit is alleen van toepassing op orders met een orderwaarde onder € 350,00 excl. BTW. Deze kosten bedragen € 6,50 excl. BTW en worden duidelijk in de winkelwagen getoond.
Alle orders met een waarde boven € 350,00 excl. BTW worden franco geleverd, zonder bijkomende kosten.
Kan ik mijn aankoop retour sturen?
Ja, onder bepaalde omstandigheden kan dat. Kijk hiervoor even op de pagina retourbeleid.
Kan Gastechniek24 mijn aankoop ook installeren?
Wij doen geen installatiewerk. We kunnen je wel in contact brengen met partners van ons die onze producten deskundig kunnen installeren. Neem daarvoor contact met ons op.
Kan Gastechniek24 mijn aankoop ook onderhouden?
Wij doen geen onderhoudswerk. We kunnen je wel in contact brengen met partners van ons die onze producten deskundig kunnen onderhouden. We hebben wel voor diverse producten setjes met onderdelen beschikbaar, bestemd voor het periodieke onderhoud.
Tijdens de garantie periode zullen we zorgen dat je op de goede manier doeltreffend wordt geholpen, of met een vervangend product, of met een snelle reparatie. Neem daarvoor contact met ons op.